28.07.2010

Expo Aiud, INTERCONTINENTAL BIENNIAL OF SMALL GRAPHICS 2010


Bienala Intercontinentala de gravura mica se apropie, asa ca muncesc pe rupte (doar la idee :) ), ca nu prea am timp sa o pun in practica. De ce? Pai am multe pe cap, mi-au plecat chiriasi, cu toata mobila, si nu asta ar fi problema, dar mi-au lasat un apartament galben citron de te dor ochii cand intrii, asa ca trebuie sa-l zugravesc sa-l fac alb, imaculat (sper).
Mai e si o pictura murala ce trebuie sa o fac pentru scoala pop. de arta, in holul intrarii spre secretaria, si acolo muncesc ( tot la idee), fiind vorba de o pictura metafizica o sa mearga repede, asa ca nu-mi prea fac probleme.
Probleme imi fac pentru bienala. Daca o sa am expozitie cu "Teatru chimi 002" la deschidere asta nu ar fi o problema. Problema e ca nu am unde sa-mi scot tirajele pentru participare la bienala, ca la faculta e inchis in august. O sa vad eu cum fac sa iasa totul bine.
Bafta Lucian............

Niciun comentariu: