07.02.2009

Sa scriem DORINTA, se apropie!


Asa am auzit, nu mai tin minte cine spunea (de fapt stiu cine mi-a spus, dar nu vreau sa zic), ca daca scri un biletel,o fituica cu o dorinta si o pui sub o piatra atunci cand e luna plina, LUNA o vede, si-ti indeplineste dorinta.
Ma gandesc ca tutusi e o prostie, am incercat si nu s-a intamplat nimic, va dati seama ce tampit pot fi....da da da, chiar am pus si eu un astfel de biletel sub o piatra, mai bine zis un bolovan, si nu sa intamplat nimic, ...............oare sa fi fost bolovanul prea mare si prea greu de ridicat sau literele de pe foaia de hartie s-au sters?...........( eu scriu de obicei cu creionul).
Nu stiu ce sa cred.
Daca inca nu a ajuns randul biletelului meu?............... dar cum vine asta? , doar am verificat, biletelul nu mai era acolo, disparu-se.
Oare cine sa-l fi luat, daca nu LUNA, atunci cine ?.
Acuma ma gandesc ca toata lumea stie care a fost dorinta mea.
Astazi e aproape luna plina, cu siguranta biletelul o sa reapara, daca nu , o sa scriu altul cu aceiasi dorinta, cu siguranta luna asta va fi randul meu.
O dorinta, a DORINTEI.

2 comentarii:

jarda maria spunea...

Eu stiam ca, cand e luna noua iti pui dorinte...

zsofi spunea...

insista,insista!!! Si daaaa, probabil ai scris urat,sau s-a sters continutul biletului...numai astea pot fi motivele din cauza careia nu ti s-a indeplinit dorinta! Te rog nu ma dezamagi!!! Trebuie sa functioneze! :P